TA MEG TILBAKE!

TA MEG TILBAKE PLEASE!

I juni i år så var typen og jeg på kjæreste tur til Spania. Familien hans har hus i Torrevieja, så vi bodde der. Det var kjempe fint og veldig koselig. Var utrolig deilig å kunne være der alene og ikke på et hotell med masse andre gjester og bråk. Vi hadde faktisk nesten akkurat blitt sammen, så det var en kjempe fin start på forholdet! Og håper virkelig at vi kan dra tilbake dit i juni 2018 og feire 1 årsdagen vår der! Det hadde vært helt utrolig❤

Hvis dere lurer litt på hva vi gjorde i Spania i litt mer detaljer så skrev jeg en type reisedagbok på bloggen. Et innlegg for hver dag, om hva vi gjorde, bilder fra dagene og mye mye mer! Lagt i rekkefølge for dere her hvis det er noen som vil ta en titt!

FØRSTE DAGEN I SPANIA!

SPANIA DAG 6.

SPANIA DAG 7.

TIVOLI I SPANIA❤

Det å kunne ha sitt eget kjøkken, god plass rundt seg, takterrasse og uteplass. Veldig bra egentlig! Mange av dagene våre gikk til å ligge oppe på takterrassen, sole oss, drikke og bare slappe av! Nei, det var virkelig en knall tur! Første måned som kjærester og første tur sammen i en og samme måned! Eller nesten da, vi hadde vel 2 måneder samme dagen vi dro hjem sånn ca, hehe.

En av de morsomste og beste kveldene vi hadde var den siste kvelden vi hadde i Spania faktisk! Vi dro på tivoliet som ligger nede ved stranden. Man går bortover strandpromenaden, fordi alle butikkene, restaurantene og  utestedene og på enden der, der er tivoliet, helt nede ved stranden. Vi startet med å spise middag, gikk inn på tivoliet og vant kosedyr, tok en del drinker og koste oss med karuseller. Etter å ha vært der en stund så dro vi ut  for å drikke enda litt mer. Det var vel den kvelden jeg ble mest full, haha! Og gjorde vist en del morsomme ting som typen syns var søtt, men ja. Var virkelig en vellykket siste kveld i Spania.

Vi vant et kosedyr hver!

Den første morgningen vi våknet opp i Spania så våknet jeg til en duft i huset! Typen hadde nemlig fikset frokost til oss! Så når jeg kom tuslende ned på kjøkkenet så var det dette synet som møtte meg! Toast med cheddar og skinke, var så sykt nam❤

Kjempe fin start på uken og ferien vår. Vi fant ut sammen at hvis vi spiser lunsj hjemme så spiser vi middag ute, og hvis vi spiser lunsj ute, så ble det middag hjemme på oss. Vel...vi spiste frokost og lunsj hjemme hver dag, hehe. Så ble alltid middag ute på restaurant på oss❤

Nei savner det å kunne gå i litt mindre klær, savner alle sommerkjolene mine og ikke minst! Savner varmen og det å bare kunne være oss to, ikke noe forstyrrelser fra virkeligheten, eller hverdagen. Null jobb som maste, ikke noe alarmer som ringte tidlig på morgningen og bare ha sitt eget tempo sammen og utforske Torrevieja!❤

Elsker deg❤

Alle de fine kattene i nabolaget var også veldig søte. Veldig vennlige og skulle ha kos hele tiden, de var også veldig nysgjerrige og kom ofte bort for å se hva som skjedde. Godt å se at mange av de hadde halsbånd og gikk ut og inn av flere av nabohusene. Godt ikke alle av de var løskatter!

Noe som også var veldig koselig var når vi syklet rundt i nabolaget. Vi begynte egentlig med det med tanke på at vi spiller Pokemon GO, og det er mye lettere, eller er morsomt å spille på sykkel i varmen. Når man sykler så får vi kulden av vinden, fordi var så latterlig varmt der, opp til over 30 grader, noe som var digg, men litt varmt til tider. Så da var Pokemon GO på sykkelen helt perfekt! Pluss vi fikk litt mosjon også, og det er jo aldri feil!

Er da vel ikke rart jeg lengter tilbake til dette!!❤ Bare se på den utsikten, sol, varme, palmer og stranda. Merker jeg savner masse å være der nede når jeg nå sitter her i kulden i Norge og ser på alle bildene fra Spania!

Også må man da ikke glemme all alkoholen, haha! De hadde helt sykt latterlige store drinker der, noe som var veldig nice. Fordi de var ikke dyre for å si det sånn, man fikk mer enn nok alkohol for pengene der!